Maxis oh Maxis

Khamis, 9 Jun 2011.
Indera Mahkota 16, Kuantan, Pahang.
4:35 p.m.

Bismillahirrahmanirrahim.

Assalamualaikum.

Sori. Saya takde isu besar hari ni. Nak merungut sket jek. Saya kena bayo bil tepon Maxis RM46 lebih. RM30 caj bulanan. RM10 caj pengaktifan semula talian. Pastu 6 hengget lebih tu caj perkhidmatan dia. Dan jumlah penggunaan saya bulan lepas hanyalah RM5.50. !@#$%^&*

Maxis! This is too much! saya akan bertukar kembali ke pre-paid atau saya akan hentikan saja penggunaan mobile phone yang hanya abeskan duit orang. Saya dah tak boleh bersabar ngan Maxis. Mula-mula suruh saya pakai line RM50. Pastu saya guna tak sampai RM50 sebulan. saya mintak nak tukar pre-paid smula, macam-macam alasan dia bagi. So, saya downgrade plan yang saya pakai. tukar plan RM30 sebulan. Dan saya cuma pakai RM5.50 je bulan lepas??? ok. sekarang keputusan saya bulat, nekad dan muktamad. kalo macam-macam alasan juga tak bagi saya tukar ke pre-paid, saya stop kan je terus perkhidmatan nih.

Sekian, terima kasih Maxis!

No comments: