Bodohkah saya?

Jumaat, 17 Syawal 1434H | 23 Ogos 2013
11:49 p.m.
Indera Mahkota 8, Kuantan, Pahang.


Bismillahirrahmanirrahim.

Assalamualaikum.

Baru-baru ni saya share dekat facebook link pasal prosedur nak tubuhkan tadika dan tanya siapa berminat nak join sekali. Ada la 2 ke 3 orang yang respon. Tak kisah la tu. Ada yang bersemangat juga nak tolong saya jayakan bisnes tu. Perkenalkan saya pada group orang bisnes...............................

Mula-mula saya tak tengok sangat pun group tu. Yalah, akhir-akhir ni penat dan tak sempat online sangat pun. Online sekejap-sekejap lepas tu tertidur. Tapi hari ni tadi sempat baca sikit komen-komen perbincangan ahli group tu.

Wow!

Seriously? Cakap-cakap orang bisnes memang ngeri.

Haihhh laa..tak ada minda usahawan saya ni. Huhu! Saya cuma fikir nak gembirakan diri sendiri dengan buat sesuatu yang disukai. Dan gembirakan diri sendiri dengan gembirakan kanak-kanak (apply apa yang dipelajari masa belajar DPAK dan KAAK dulu). Lebih kepada macam kebajikan masyarakat je..huhu!

Kadang saya tertanya sendiri, "Bodohkah saya?"

Can someone help me? Tolong bagi pencerahan sikit apa patut saya buat dan apa patut saya fikir? Huuuu~

Sampai sini saje dulu. Adios!~

' Esok sekolah ganti. Mari menulis lesson plan! wohaaa~~~ @.@ '

No comments: