Super Show 3!


Isnin, 21 Mac 2011.
8:44 p.m.
Indera Mahkota 8, Kuantan.

Assalamualaikum.

Sabtu lepas (19 Mac 2011), first time saya pegi tengok konsert...konsert K-Pop yerr..harga tiket sket punya mahal...nak teman adik punya pasal, takpe lah...deq dee...laen kali kalau awk nak pegi lagi n nak suh along teman, sila belanja yerr...tak kuasa dah nak keluar duit banyok gitu..pokai den!

ari tu masa beli tiket, memang rase semangat jek nak pegi...sebab mase tu takde perasaan insaf2 nih..duk lalai dan leka ngan hiburan-hiburan tanpa henti nih...siap hafal lagu bonamana pulak..tu yang beli tiket Super Show 3 tuh...pastu tetibe datang lah sikit keinsafan, terus rasa tak nak pegi dah...sebab takot Allah tarik balik keinsafan tu...tapi akhirnya kalah jugak sebab kesian kat deq dee..takpe lah...ade hikmah di sebalik semua yang berlaku nih..

ok...cerita pasal konsert Super Junior nih...wow! memang ramai yer orang...kalau nak dibandingkan dengan bilangan orang yang nak pegi solat berjemaah kat masjid yang tak perlu nak bayar ape-ape tu kan...hurmmm...memang kalah laa..pelik, kan? orang sanggup bayar beratus-ratus hengget untuk tengok hiburan 3 jam...tapi dalam buku amalan, apa yang dicatat? wallahualam...
berbanding orang ajak pegi solat berjemaah kat masjid, tak payah bayar apa-apa pun...siap dapat pahala berlipat kali ganda lagi...payah benar nak ikut nya...astaghfirullah~

secara keseluruhannya, saya takde lah begitu mengahayati sangat persembahan-persembahan yang disajikan oleh SuJu nih...sebab saya sibuk sangat nak amik gambar sana-sini...haha~ leka jugak nih...

tapi memang dahsyat juga la konsert diorang nih...pentas n lighting semua diorang bawak sendiri tau...diterbangkan dari Korea...pentas khas gitu..dan hurmm...yang ni memang tidak dapat dinafikan lah...dorang tu sume ensem-ensem! T-T

ok lah...saya tak tau nak tulis apa lah sebab saya tak brape concentrate ngan performance diorang...so, lagu apa dorang nyanyi ke apa sume ke saya tak tau..saya ingat lagu Bonamana ngan Yesung nanyi solo lagu It Has To Be You jek..haha~
Itu pon tak sepenuhnye saya tengok dorang menari time Bonamana tu...amik gambo punye pasal sampai ketor tangan..

enjoy da picas jea la yep..


ok lah...malas suda...check on my facebook for more pictures, ok?
tata~

No comments: