Percutian ke Bandung...Tamat~

Rabu, 16 Mac 2011.
3:18 p.m.
Lapangan Terbang Bandara Hussein Sastranegara, Bandung, Indonesia.

Bismillahirrahmanirrahim.
Assalamualaikum w.b.t.

Alhamdulillah..akhirnya tamat sudah percutian ke Bandung..Sekarang tengah tunggu flight untuk ke Kuala Lumpur. Waktu Malaysia, 3:18 p.m. tapi waktu di sini lewat 1 jam...bererti sekarang baru 2:21 p.m.

seronok ke? entah laa...haha..ini jawapan default saya..abah saya selalu tension ngan jawapan saya..
hurmm..secara keseluruhannya, not bad laa...kami pergi Tangkuban Perahu...kat situ ada kawah gunung berapi...sejuk ya amat kat atas tu...saya lupa la pulak nak bawak sweater..turun je dari situ, singgah makan dekat Kampung Daun..sejuk giler jugak tempat ni...hadoiii~
disebabkan kesejukan ni, saya punya badan tak boleh nak adapt..saya jadi sakit belakang ngan sakit kepala..so, pegi singgah nak shopping2 kat Pasar Baru pon, saya tak larat nak jalan dah..jadi saya tidak lah membeli sangat..maaf ye rakan-rakan kerana tiada ole-ole untuk anda...huhu~

itu cerita hari isnin...semalam, abah saya ajak pak supir pegi Jakarta..kat Jakarta, kami melawat Masjid Istiqlal...besar masjid ni...kat bawah tu ada madrasah untuk budak-budak kecik...tak sempat pon nak zohor kat situ...awal sangat pak supir nya bawa datang masjid..hehe..
pastu kami pergi tempat shopping lagi..Mangga Dua..kat sini lagi lah saya tak round pon..dah tetiba berpecah ngan ummi n abah saya, saya jalan dua orang je ngan deq dee...tu pon takde lah jalan sangat sebab saya punya sakit tak hilang lagi...bagos betol sakit ni...
lepas balik dari Mangga Dua, kami pergi Taman Mini Indonesia...hari dah mula gelap masa ni..so, tak sempat laa nak melawat semua rumah adat yang ada untuk bergambar...rugi jek rasa..
lepas tu balik ke bandung semula...

macam tu je lah cerita percutian saya...yang tak menarik pon...haha..
gambar pon takde amik...haha..rugi3~

ni je lah gambar saya ngan adik-adik kat airport tengah tunggu flight..

No comments: