Rabu, 2 Februari 2011.
1:18 a.m.
Indera Mahkota 8, Kuantan, Pahang.

Assalamualaikum.

ouh...hati saya meronta-ronta nak update blog..tapi beberapa hari ni saya agak sibuk laa pulak...cheh! sibuk laa sangat...maen game boleh pulak? haha~

sebenarnye ade beberapa cerita yang saya dah draf dalam kepala otak saya nih..tapi masih belum dapat dizahirkan dalam bentuk penulisan lagi atas alasan banyak kerja..so, cerita-cerita yang dah draf tu, simpan untuk next entri lah..

skarang saya nak merepek apa? hurmm...dulu-dulu kita biasa dengar orang cakap, "pantang tengok perempuan berdahi licin.."
eh..tapi laki sekarang sume pon boleh..tak payah tunggu yang dahi licin pon...
saya yang dahi licin ni takde pon orang pandang...barangkali saya ni invisible laa kot..
takpe lah...lagi bagos kalo orang tak pandang..takde la dorang buat dosa...ye laa...kita kan kena menjaga pandangan.

hurmm...tapi beberapa hari lepas dan sehingga ke hari ni...apalah malang nasib saya...ada seketul jerawat yang besar lagi menyakitkan telah tumbuh kat dahi saya...maka..saya sekarang bukanlah lagi perempuan berdahi licin...sobs~ T-T

ok lah..itu saje...hahahahaa...jangan marah~
saje merepek di malam buta.. :p

No comments: