Pen-pal...

Khamis, 17 November 2011.
11:40 a.m.
Indera Mahkota 8, Kuantan, Pahang.

Bismillahirrahmanirrahim.

Assalamualaikum.

Tiba-tiba saya teringat masa kecik-kecik dulu. Tapi takde kecik sangat laa..
Masa darjah 6. Saya ada pen-pal..kelakar la pulak..
Saya pon tak faham dah apa tujuan saya cari pen-pal. Agaknya dulu tu sebab tak pernah dapat surat kot..hahahhaa~
Dah tu pulak, cari pen-pal bukan cari yang dari overseas. Amik pen-pal orang dalam negara jugak. Tapi bertuah jugak sebab kawan tu rajin juga nak membalas surat saya. Siap bertukar-tukar hadiah lagi..hihihiii~

Tapi akhir skali lost contact macam tu aje bila saya dah masuk asrama naik form 1. dah tak rajin dah nak tulis-tulis surat sebab dapat bersembang face to face ngan kawan-kawan.
Agak-agak pen-pal saya tu ingat lagi ke tak kat saya entah...errr...tapi saya dah lupa nama dia..huhu! sorry bangat~

Yang saya ingat, hari ni birthday dia!
Happy Birthday my Pen-pal! :D

' Hurmm...kelakar pulak bila mengenang kembali zaman kanak-kanak..tah pape~ '

No comments: