Baby Rayyan, be strong! :)

Sabtu, 20 Safar 1433H | 14 Januari 2012.
12:36 a.m.
Indera Mahkota 8, Kuantan, Pahang.

Bismillahirrahmanirrahim.

Assalamualaikum.



Comey, kan? Ini bukan anak saya. Ini baby Rayyan Ikhwan. Anak kepada Allahyarhamah Noria Idris. Amik gambar ni dari fesbuk Oyong (Ayah Long) dia..aiyarkk! jadi cam stalker pulak..huhu~

Alhamdulillah..Rayyan dah sihat dan dah discharge dari wad selepas berminggu-minggu duduk kat hospital tu. Acik Kinah doakan Rayyan membesar dengan baik, sihat, pintar dan penuh kasih sayang. :)

--------------------------------------------------------------------------------------------

Tengok gambar Rayyan ngan mummy dia..siyes sedih sangat. Bergenang-genang air mata..
Rayyan cuma dapat bergambar ngan mummy dia cam gambar kat bawah ni je..



Saya?
Saya bukan setakat dapat bergambar sakan ngan ummi saya..
Ummi saya peluk cium saya..susukan saya..besarkan saya.. T-T
Bertuah saya sebab masih ada ummi...
Cuma saya ni aje yang tak reti nak hargai..

Ummi,
I'm so sorry for not being a good daughter of yours...........

' Al-Fatihah buat arwah Kak Noria. Semoga Allah menempatkan rohnya bersama golongan syuhada dan mukmin yang soleh. Amiin. '

No comments: