Life updates!

Selasa, 2 Ogos 2011.
1:08 p.m.
Indera Mahkota 8, Kuantan, Pahang.

Assalamualaikum.

  • Currently unemployed by any company/person.
  • But always and forever be a servant of Allah s.w.t.
  • Need to travel to KL every weekends for classes (Diploma Professional Pendidikan Awal Kanak-Kanak)
  • Join kelas mengaji Ustaz Mohd Hanifah every weekdays (sekarang tadarrus sempena Ramadhan)
  • Sudah tolong abah pasang jaring kat atap untuk halang merpati nesting dalam siling..tapi masih juga mereka bersarang sebab lubang-lubang tak habis tutup lagi. +___+


hurmm...tak banyak update pasal kehidupan harian saya. takde cerita menarik sebab saya dah kurang berjalan sana-sini, hatta nak pegi supermarket pon memang dah berapa lama laa tak pegi..wayang pon last 2 weeks saya baru pegi tengok Harry Potter setelah dah berapa bulan tak jejak kaki ke wayang (ni pon sebab tak leh blah sangat..dah follow movie HP sejak yg pertama kot..huhu). Boring? duduk rumah tak pernah boring..haha!

saya tak dapat ilham lagi nak kerja apa. belum bersedia. kalau nak kerja pon, biarlah kerja yang tidak menjadikan abah saya lelaki dayus yang tak ambil tahu dengan siapa (lelaki ajnabi) saya bertemu. 1 pekerjaan yang tidak mendedahkan saya pada pergaulan bebas lelaki & wanita di pejabat, 1 pekerjaan yang tidak menghalalkan apa yang haram. ada? tolong bagi cadangan.

sekian saja buat kali ni. Selamat menjalani ibadah puasa bagi yang beragama Islam~ :)

No comments: