makhluk aneh

Sabtu, 6 Mac 2010.
10:30 p.m.
Seksyen 2, Bandar Baru Bangi.

currently watching cerekarama...Dalil Cinta...
wow...this is really something...huhuuu~

okeh...kali ini mau crita pasal 1 makhluk aneh..kejadian ni dah berlaku beberapa bulan lepas lagi..masa sy masih kerja kat kedai gambar itu..

di suatu malam yang hangat...saya pulang dari kerja...pintu rumah diketuk. salam diberi tetapi tiada sahutan..tiada balasan..tiada respon..sepi...malam masih muda..tak mungkin penghuni apartmen desa samudera yg bernombor E407 sudah tidur getus hati ini..hati saya mula rasa kurang enak...fikiran mula membuat andaian yang bukan2...
kaki melangkah masuk ke dalam rumah setelah pintu dibuka...tiada sesiapa di ruang tamu mahupun dapur...pintu bilik ummi kelihatan tertutup rapat..saya lantas menuju ke bilik sy.. ruangan kamar yang gelap itu kelihatan sedikit aneh...seperti ada sesuatu bergerak-gerak di atas katil saya..di balik toto yang tebal..saya kaget..terus suis lampu dipetik..terang..ya..sekarang baru jelas..memang ada makhluk bersembunyi di bawah toto itu..

along: oihh...awk buat ape kt bilik org nih??
ghani: ghani dah melakukan satu kesalahan besar kat mak...(jwb makhluk di sebalik toto itu..masih menyembunyikan diri)
along: huh?! apa awk dah buat??? (dgn nada gusar sbb ghani mmg suka memberontak...)
ghani: ghani dah buat mak marah... (sedikit lega dgn jawapan itu..sbb dah mmg rutinnya dia buat ummi marah..haha~)
along: ye laaaa...apa yang awk dah buat?? (semakin menghampiri...lantas toto itu saya selak)
alangkah terkejutnya melihat makhluk yg berada di atas katil sy tuh...

along: wakakkakakakakakaaa!!! Ya Allah!!! ape awk buat nih?? (ketawa sy pecah...)

saksikan je lah makhluk aneh dlm rumah sy nih yerr...

ni gmbr esok paginya...dia ikot sy pegi keje utk potong rambut kasi botak trus

1 comment:

the pali said...

wahahahahahahaha....