Dari alam siber ke dunia realiti. Terima kasih, kawan. :)

Jumaat, 28 Rejab 1434H | 7 Jun 2013
9:38 a.m.
Bukit Sentosa, Rawang, Selangor.

Bismillahirrahmanirrahim.

Assalamualaikum.

Salam Jumaat sayyidul ayyam yang barakah. Hidupkan sunnah Rasulullah s.a.w. dengan memeriahkan hari jumaat dengan ibadah-ibadah yang khusus ataupun umum. Baca surah al-Kahf, perbanyakkan selawat ke atas baginda Rasulullah s.a.w., bersedekah ikut kemampuan, senyum!

Hehehe..

Tak ada apa nak cerita sangat. Cuma baru-baru ni, rasa kelakar sangat. Dapat kawan-kawan baru disebabkan game Travian. Bukan setakat bersembang di alam maya, tapi juga berjumpa di dunia nyata. Siap ummi saya pun jumpa sekali ngan kawan-kawan saya tu. Hehe. Lucu je rasa.

dari kiri: saya, fiza (koy's wife), koykoy, adizogun, waddy alaydrus, thurspore, wisenik, sado

dari kiri: simcity, simduty (dual simcity), saya

Actually ada sorang lagi girl..cik adik manis Light..tapi saya menghormati dia untuk tak upload gambar dia. Hehe.

Hurmmm..
Fara (Simduty)
 Hary (Simcity)
 Adi (adizogun)
 Farhan (thurspore)
 Nun (WiseNik)
 Syam (sado)
 Ifah (light)
 koy (koykoy)
 incik wadi (waddy alaydrus)

Walaupun saya dah stop gaming, tapi saya harap kita semua masih akan terus berkawan. :)
Terima kasih sudi jadi kawan saya. :)

No comments: