henti . . . . . .

Kata akar: HENTI

contoh penggunaan dengan awalan dan imbuhan:
saya mahu berhenti belajar
tapi saya tidak mahu diberhentikan oleh pihak universiti
tolong hentikan semua kalutan ini
jika saya terus begini, pihak mereka tentu akan memberhentikan saya
fikiran saya sepertinya telah lama terhenti
dunia ini hanyalah satu persinggahan. bukan perhentian
di hentian ini...lalalallaaa~~~ giler!

ada lagi tak???

'giler bosan...entri cam siot jek...nak wat assignment, idea x turun....tolooooonnngggg!!!!!!'

1 comment:

Unknown said...

don't be quick to give up. ur obviously and i trust to be more than capable of completing ur master. beside if u stop ur study now u'll regret it later. its undoubtly hard right now but u'll reap the sweet reward in the near future.
u can do it ( ^o^)/~ chaiyo'
have faith in urself.